Sulo-Valtteri

tiistai 3. helmikuuta 2009



Nyt tulee vähän jotain muutakin kun vaatetta! Tämä tässä on kokeilun tuloksena syntynyt anti-pehmo nimeltänsä Sulo-Valtteri. Hän on hurjasta ulkomuodostaan huolimatta oikein kiltti kaveri. Oma poikanikin lämpeni hetken mietittyään suhtautumistaan Sulo-Valtteria kohtaan ja antoi lopuksi oikein mojovan halinkin! Sulo-Valtteri on tehty Anttilan liekkikuvioidusta keittiöpyyhkeestä (taasko?), takapuoli on pelkkää mustaa puuvillaa. Kasvot on huopaa, pykäpistoin kiinnitetty, suu on ommetu kiinni ompelukoneella. Kaulassa on niittipanta ja korvikset tietty olla pitää!! Ja onhan Sulo-Valtterilla myös häntä. Kaipa hän on jonkinlainen kissaeläin sitten....Näitä pehmoja mulla on odottemassa ompelua vielä pari, mutta palataan asiaan sitten kun ovat valmiit...
This anti-softie is an experimental creature of mine. He is called Sulo-Valtteri and despite of his appearance he is very well-behaved and nice. Would you dare to give him a hug?
Noora

5 kommenttia:

hoppu design kirjoitti...

Haaaaa, toi eka kuva oli mahtava, mä oikein pelästyin!! Miehekäs nimikin ;)

vilukissi kirjoitti...

mä en taida hallita tätä kommentointia tähän ... eilenkin kirjoitin pitkästi ja mitään ei tapahtunut ja kun suljin yösydännä konetta, niin siinähän oli Huisin kommenttiloota tyhjänä edessäni...kokeilen taas. Sulo-Valtteri oli nimeltään lempeämmän näköinen kuin kasvoistaan,heh. Saara: tytön mekko on ihana!

hoppu design kirjoitti...

Juu, mä luulen että tässä on ollut hiukan meistä riippumattomia(kin) ongelmia tässä kommentoinnissa!

Mutta joskus olen Vilukissi huomannut että mulle on käynyt samoin, ja olen löytänyt lopuksi sieltä alapalkista kommenttilaatikon, ehkä olen huomaamattani painanut jotain ja se on painunut sinne?

Toivotaan nyt että kommentoiminen onnistuu jatkossa, jos on ongelmia vieläkin laittakaa kiltit vaikka meiliä, niin koitetaan pähkäillä asia kuntton, kiitokset!

Saara

hoppu design kirjoitti...

Ja tosi kiva että olet tyytyväinen mekkoon Vilukissi!

P kirjoitti...

aivan mahtava!:)